Вітаємо Вас в інтернет-магазині «Здорова Рослинка»

  1. Придбати товар в нашому інтернет-магазині Ви можете з будь-якого куточка України.
  2. Ми продаємо якісний товар і можемо відправити його Вам в межах України поштовим перевізником за Вашим вибором: Укрпоштою або Новою Поштою
  3. Відправка замовлення здійснюється впродовж 1-2 днів з дня зарахування оплати за товар на розрахунковий рахунок, не враховуючи день зарахування.
  4. Замовлення можна зробити за допомогою «Кошика», визначивши його кількість. 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  5. Після оформлення Замовлення Вам зателефонує Менеджер для підтвердження замовлення та уточнення часу відправки. Якщо Замовлення було зроблено у вихідний або святковий день, Менеджер зателефонує Вам в перший робочий день Понеділок-П’ятниця з 9.00 до 18 год.
  6. Менеджер магазину відповість на всі Ваші питання стосовно Замовлення, перевірить наявність товару на складі та актуальність цін.
  7. На е-mail, який Ви вказали при оформлені Заказу, буде надіслано листа, який підтверджує Замовлення, та містить інформацію про наші банківські реквізити.
  8. Після підтвердження Замовлення, Менеджером буде зарезервовано за Вами товар впродовж 3 днів, під час яких потрібно здійснити оплату за товар.  Якщо Ви сплатили за товар пізніше, ми не можемо Вам гарантувати наявність товару на складі та актуальність цін. Питання щодо відстрочки платежу узгоджується з Менеджером магазину. Ми йдемо на зустріч нашим клієнтам.
  9. Магазин працює за частковою передоплатою або повною оплатою за товар.
  10. Згідно чинного законодавства України Оплата товару здійснюється на розрахунковий рахунок. Рахунок відкрито в Приватбанку.
  11. Якщо товар відправляється по частковій передплаті, залишок вартості замовлення оформлюється як накладена плата та сплачується у поштовому відділенні при отриманні  товару. За пересилку накладної плати Продавцю поштові перевізники стягують додаткову плату згідно своїх тарифів, яку оплачує Покупець. Враховуйте це, якщо плануєте часткову оплату замовлення.
  12.  В призначенні платежу при оплаті Замовлення вказуйте прізвище Замовника або номер замовлення, щоб було можливо ідентифікувати, що це саме Ваші гроші прийшли на рахунок.
  13. Сповістить нас про проведення оплати зручним для Вас способом: зателефонуйте Менеджеру або надійшліть повідомлення на Вайбер +38 (095) 6418763. Чим скоріше ми дізнаємось про оплату, тим швидше буде продовжено опрацювання Вашого замовлення. 
  14. Мінімальне замовлення в інтернет-магазині 200 грн.
  15. Пересилка товарів здійснюється за тарифами вибраного Вами поштового перевізника та сплачується у поштовому відділенні при отриманні товару.
  16. Приблизну вартість пересилки товару Вам може порахувати Менеджер магазину, якщо Ви запитаєте його про це.
  17. При отриманні товару на Вашому поштовому відділенні, будь ласка, перевіряйте цілісність товару. Якщо товар пошкоджено, складайте акт пошкодження товару не виходячи з відділення! Якщо Ви забрали товар додому, то потім доказати, що товар пошкоджено саме при пересилці, неможливо!
  18. Пакування металевих підставок для квітів здійснюється в гофрокартон та плівку-стрейч. Якщо бажаєте заказати додаткове пакування (наприклад, дерев’яне обріштування або додатковий гофрокартон), повідомте нам про це. Вартість пакування Нова пошта включає до своїх послуг.
  19. Металеві підставки відправляються кожна окремим місцем. За правилами поштових перевізників забороняється змотувати разом дві підставки, коробки і т.д. Можна відправляти дві-три позиції окремими місцями на один номер накладної. Менеджер магазину запропонує Вам різні варіанти здешевлення пересилки, якщо це можливо зробити. Ми знаємо всі нюанси нарахування вартості послуг поштових перевізників і завжди намагаємось зробити пересилку якомога дешевшою.
  20. Розмір металевих підставок може на 2-5 см відрізнятися від вказаного в описі товару. Всі підставки виготовляються вручну і неможливо зробити їх точнісінько за розміром. Якщо у Вас є обмеженість за розмірами (довжина або глибина підвіконня),  то вкажить про це при оформенні замовлення і ми переміримо всі розміри до відправки товарів. Претензії, щодо розмірів підставок, після отримання товару-не приймаються.

Ми завжди раді спілкуванню з нашими клієнтами!

Якщо у Вас є побажання стосовно нашої роботи , пишіть будь ласка на пошту сайту : mail@zdorovaroslinka.com.ua

Номери телефону для зв’язку з менеджером : 

МТС  +38 (050) 286-32-49
Київстар +38 (098) 950-19-539

Залишити відповідь